تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان اسرائیلی تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با اسرائیل تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها در تیررس حزب‌الله لبنان راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه + فیلم و تصاویر (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش وزیر امور خارجه به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین: دیگر در جلسات گزارشی از غزه ارائه نمی‌دهم تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی مجلس| چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟ پاسخ رهبر معظم انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی| کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کار‌های اسلامی و جهادی است معاون رئیس جمهور: اعلام پذیرش دانشجویان و اساتید تعلیقی و اخراجی آمریکا، حرکتی هوشمندانه و انقلابی است بیانیه جنبش مطالبه در حمایت از خیزش‌های اعتراضی| اسرائیل غده‌ای سرطانی است که باید حذف شود فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: معلمان سربازان خط مقدم مقابله با هجمه فرهنگی دشمن هستند سازمان ملل: ۸۵ درصد از مدارس غزه آسیب دیده‌اند آیت‌الله علم‌الهدی: هویت بخشی، رسالت امروز معلمان است| سرکوب دانشجویان در آمریکا، تابلوی لیبرال دموکراسی غرب دانشگاه آمریکایی دانشجویان معترض را به اخراج تهدید کرد اسامی کاندیدا‌های شورای وحدت اصولگرایان برای دور دوم انتخابات مجلس
سرخط خبرها

نماینده مردم خمیر: امدادرسانی به زلزله‌زدگان به‌سرعت در حال انجام است| تلاش مسئولان برای وصل برق و تلفن مناطق زلزله‌زده

  • کد خبر: ۱۱۵۰۴۵
  • ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷
نماینده مردم خمیر: امدادرسانی به زلزله‌زدگان به‌سرعت در حال انجام است| تلاش مسئولان برای وصل برق و تلفن مناطق زلزله‌زده
نماینده مردم بندرعباس و خمیر در مجلس، از وقوع ۲ زلزله و ۲۰ پس لرزه در بندر خمیر و روستاهای این شهر و بندر لنگه خبر داد و گفت: مسئولان در حال تلاش برای وصل برق و تلفن مناطق زلزله‌زده هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد مرادی در تشریح جزییات زلزله ۶.۱ ریشتری بندرخمیر که در عمق ۱۰ کیلومتری از سطح زمین رخ داده است، گفت: در این منطقه ۲ بار زلزله رخ داده است که یکی در ساعت ۲ و ۲ دقیقه بامداد و دیگری ساعت ۴ و ۱۰ دقیقه بامداد رخ داده است و مرکز آن نیز در محدوده شهر خمیر بوده است.  

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس، ادامه داد: در پی وقوع این زلزله بیشترین خسارات به منازل مسکونی روستا‌هایی که در محدوده بندر لنگه قرار دارند اعم از سایه خوش، کنخ و کوشک وارد شده است.

وی تصریح کرد: به دنبال وقوع این زلزله ۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند و ۴۴ نفر هم مصدوم شده‌اند. ضمن اینکه عوامل امدادرسان همچون اورژانس و هلال احمر از همان دقایق اولیه پس از وقوع زلزله در این مناطق مستقر شده‌اند، همچنین بیمارستان‌های این منطقه در حالت آماده‌باش هستند و خدمات‌رسانی به مردم آسیب‌دیده نیز با سرعت در حال انجام است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: هم‌اکنون محدوده‌ای که زلزله در آن رخ داده است با قطع برق و تلفن روبرو شده‌اند و مسئولان در تلاش هستند تا این مشکلات را برطرف کنند، اما عبور و مرور در جاده‌ها برقرار بوده و مشکلی از این نظر وجود ندارد.

عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان، تاکید کرد: تاکنون شاهد بروز بیش از ۲۰ پس لرزه در این منطقه بوده‌ایم و همچنان احتمال مشاهده پس لرزه‌های بیشتر نیز وجود دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->